Друк 

Сьогодні відділ маркетингу – самостійний структурний підрозділ Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, метою роботи якого є підтримка, зміцнення та просування позитивного іміджу Академії на ринку освітніх послуг загалом і міжнародних зв’язків зокрема шляхом виконання чітко окреслених і контрольованих маркетингових дій. 

Завідувач відділу маркетингу

БАЛАШОВ Костянтин В'ячеславович 

 

 

Співробітники відділу:

Василенко Наталя Юріївна – провідний фахівець

Борисюк Ірина Василівна – провідний фахівець

Головко Іван Іванович – провідний інженер

Пилип Тетяна Ярославівна –  фахівець

Синяченко Марія Валентинівна –  фахівець

Діяльність, спрямована на досягнення цілей закладу шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів, тривала в закладі ще від часів заснування Клінічного інституту Київської спілки лікарів. З набуттям незалежності держави Академія самостійно вирішує питання з ефективної промоції та вдалої презентації закладу на ринку освітніх та наукових послуг, зокрема за кордоном. Задля покращання цієї роботи 1993 року відділення маркетингу створили саме в складі відділу міжнародних зв’язків. У 1990-х це було відділення післядипломної підготовки та маркетингу відділу міжнародних зв’язків. 2003-го у складі ВМЗ створили сектор маркетингу.

17 лютого 2015 року згідно з наказом ректора з’явилася самостійна структурна одиниця – відділ маркетингу. Першим керівником відділення 1993-го став В.О. Шевченко, а останні п’ять років, до жовтня 2016 р., уже відділ маркетингу очолювала О.М. Ткаченко. Восени 2016 р. посаду завідувача відділу обійняв К.В. Балашов. Відтоді фахівці різних напрямів, що працюють у відділі, беруть участь у  виконанні широкого кола завдань задля досягнення амбітніших цілей щодо розвитку, оновлення та просування іміджу Академії на ринку сучасних освітніх послуг.

Метою роботи відділу є підтримка, зміцнення та просування позитивного іміджу НМАПО імені П. Л. Шупика на ринку освітніх послуг загалом і міжнародних зв’язків зокрема шляхом виконання чітко окреслених і контрольованих маркетингових дій.

До завдань відділу маркетингу належать:

- інформування про діяльність НМАПО імені П. Л. Шупика через офіційний веб-сайт та облікові записи у соціальних мережах, офіційний Youtube-канал; 

- проведення маркетингових досліджень ринку освітніх послуг, якості надання послуг, конкурентних переваг та недоліків;

- моніторинг вітчизняних та закордонних рейтингів вищих навчальних закладів та розробка заходів з покращення позиції академії у них;

- впровадження інформаційних технологій у медичну освіту;

- розробка та створення рекламно-інформаційних матеріалів (буклетів, листівок, стенду);

- підготовка до участі Академії у спеціалізованих медичних та освітніх виставках тощо.

Дивіться також Порядок підготовки та подання інформації на офіційний веб-сайт НМАПО імені П. Л. Шупика

1. Всі матеріали (текст, фото, відео та ін.) надсилаються в одному електронному листі на адресу відділу маркетингу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Загальний розмір матеріалів не більше 10 МБ.

2. Для розміщення інформаційних матеріалів на сайті їх необхідно надсилати: текстові - у форматі *.doc, графічні - у форматах *.jpg, *.png.

3. Інформація, надіслана від структурних підрозділів, повинна відповідати офіційно-діловому, публіцистичному або науковому стилю мовлення.

4. У тексті нумерація елементів (рядків) повинна бути виконана вручну, а не за допомогою автонумерування списку;

5. У таблицях не повинно бути зайвих рядків, стовпців, пробілів та абзацних відступів. Таблиці в файлах повинні бути надані в книжковій орієнтації (довжина більша за ширину).

6. Скановані копії багатосторінкових документів (журналів, монографій, підручників тощо) надавати одним файлом в форматі PDF, окремо мають бути додані: фото обкладинки, назва, дата випуску тощо.

7. У листі до відділу маркетингу мають бути викладені чіткі пояснення/побажання щодо особливостей розміщення надісланих матеріалів (назва структурного підрозділу, наявність підкатегорій та їх послідовність тощо).

Надсилаючи матеріал для публікації, просимо вас відповісти в ньому на питання:

Що? Де? Коли? Що відбулося і коли. Де саме?
Хто брав участь? (лікарі вищої категорії, тільки науковці/ інтерни/ті, хто зареєструвався і т.п.)
Хто був присутнім крім співробітників Академії?
Для кого це важливо? (науковців/аспірантів/ відвідувачів/науки в цілому/.
Для кого корисний захід? (відвідувачі / факультет/ Академія).
Чим відрізняється від попередніх? В чому розвиток? (більше відвідувачів/присутніх, якісніша підготовка, більш докладні доповіді, склад присутніх, наявність наочних матеріалів і т.п.).
Чи всі бажаючи можуть брати участь? Або за яким принципом обираються учасники? (запрошення, певний науковий ступінь, реєстрація і т.ін.)
Чи є подія складовою якогось проекту (програми)? Вказати якщо так.
В чому унікальність події/заходу для відвідувачів, факультету, Академії?
Які висновки зроблені?
Чи є втілення у життя?
Наступні кроки після події чи заходу (планується 2-й крок, публікація, нова зустріч/конференція, залучення іноземних колег).

Якщо згадується подія, яка має продовження (цикл семінарів, програма, друга конференція тощо), то бажано подавати посилання на попередню новину.

Дайджест медичної освіти. № 1 ЗИМА 2017

Дайджест медичної освіти. № 2 ВЕСНА 2018

 

НАША АДРЕСА
04112   м. Київ,  вул. Дорогожицька, 9,
тел. (044) 205 48 34
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.